Son Dakika Haber

Güneşin Kızları 7. Bölüm Ali'nin Söylediği Şarkı - Sözleri 30 Temmuz 2015

GÜNEŞİN KIZLARI 7.BÖLÜM ALİ'NİN SÖYLEDİĞİ AH BU BEN ŞARKI SÖZLERİ

Kanal D ekranlarında yayınlanan ve seyirci tarafından beğeni toplayan Güneşin Kızarı Dizisinin 7.Bölüümü yayınlandı. 30 temmuz 2015 perşembe günü ekrana gelen dizide Ali karakterinin söylediği Ah Bu Ben şarkısı izleyicileri yine ekranlara kitledi.

Güneşin Kızları 7. Bölüm Gelişmeleri:

Savaş’ın hastaneye yatırılmasından kendisini suçlayan Nazlı, Savaş’ı oradan çıkarmayı aklına koyar. Ancak Savaş’ı hastaneden kaçırmak umduğu kadar kolay olmaz. Nazlı’nın yardıma ihtiyacı vardır. Neyse ki aradığı suç ortakları, hemen yanı başındadır. Haluk, Savaş’ın kaçtığını öğrenince deliye döner. Ne yapıp ne edip, onları bulacaktır. Haluk’un öfkesi, büyük bir ustalıkla saklamayı başardığı gerçek yüzünü görünür kılacak mıdır? Emre’yle kavga eden Ali, bu işte Tuğçe’nin parmağı olduğunu anlamıştır. Tuğçe ile yüzleşir. Tuğçe, Ali’yi kaybedeceğini anlar ve Ali’yi kazanmak için yeni bir plan yapar. İnci, Güneş ve Ahmet’in arkadaşlığını iyiden iyiye kıskanmaktadır. Bu düşüncelerini Sevilay ile paylaşır. Sevilay, Güneş’e saldırmak için uygun zamanı bekler.e romantik anlar yaşanıyor.

Güneşin Kızları Ali'nin Söylediği Ah Bu Ben Şarkı Sözleri

Zor olsada galiba donuyorum sana
Gel dersen hemen cagirmassan gecerken
Yerle gok arasanda bir yerde
Sen beni tanimazsin severimde soylemem
Sen beni uzak sanirsin bilirim soz dinlemem

Ah bu ben kendimi nerelere kossam?
Saklansam bir yerlerde gizlice aglasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Cekilsem sahillere hayaller mi kursam?

Zor olsada galiba donuyorum sana
Gel dersen hemen cagirmassan gecerken
Yerle gok arasanda bir yerde
Sen beni tanimazsin severimde soylemem
Sen beni uzak sanirsin bilirim soz dinlemem
Ah bu ben kendimi nerelere kossam
Saklansam bir yerlerde gizlice aglasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Cekilsem sahillere hayaller mi kursam

Ah bu ben kendimi nerelere kossam
Saklansam bir yerlerde gizlice aglasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Cekilsem sahillere hayaller mi kursam
Güneşin Kızları 7. Bölüm Ali'nin Söylediği Şarkı - Sözleri 30 Temmuz 2015 Reviewed by Haberler4 on 7/31/2015 12:49:00 ÖÖ Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by SON DAKİKA HABER © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.